ادی جونم...
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

 




باران که میبارد دلم برایت تنگ میشود . . . راه میفتم بدون چتر

 من بغض میکنم . . . آسمان گریه

عشقم مخادبره ازپیشم چن روزی نیس دلم براش یذره میشه

خیلی دوست دارم عشقم زودی بیاپیشم

مواظب خودت باش فدات بشم من

بابای بوس عشق مریم

 

uu



نظرات شما عزیزان:

ادی ژون
ساعت10:58---2 آذر 1391
الهی قربونت بلم من عچقم
خ خ خ خ دلم تنگت شد طلای ناناژم

مو مریمی مخام اااااااااااااااااااااااااااااا اااا مریمم
خ خ خ خ خ خ خ دوشت دالم عسل گیسو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,ساعت 20:39 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme